Thursday 17 October 2013

Cerpen Rautan Takdir di majalah Seri Dewi dan Keluarga

Teks  : Monalita Mansor
Gambar : kredit utk Pn. Dima Mazlina Abu Bakar

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga.  Bismillah.

Petang nan damai, di penghujung hari Tasyrik, saya menerima berita gembira.  Alhamdulillah, cerpen Rautan Takdir yang saya tulis dan hantar selepas Aidil Fitri, tersiar dengan manisnya di majalah Seri Dewi dan Keluarga, November 2013.

Terima kasih Allah.  Ini kurniaan rezeki untuk saya, menguatkan hati dan minda untuk terus berjuang di dalam dunia yang indah, yang sangat saya cintai ini.  Sebenarnya, sepanjang hari ini hati agak rusuh memikirkan sesuatu, namun rupa-rupanya, Allah rawat kerusuhan ini dengan berita gembira.

Ini cerita cinta tak kesampaian, sampai ke sudah.  Namun, saya mencipta cerpen ini berasaskan hadis nabi bahawa, tiada orang tua di syurga nanti.

Jemputlah baca di majalah Seri Dewi dan Keluarga.  Terima kasih untuk tim SDK secara keseluruhannya.

Kelas Asas Blog dan Penulisan sebenarnya sebuah platform yang baik untuk anda berkarya secara kreatif.  Kerana asasnya menulis itu adalah rentetan perjalanan sebuah proses.  Di dalam kelas, anda belajar memahami proses menulis.

Hubungi saya untuk masuk kelas. 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung