Thursday 1 May 2014

Menghitung Hari Menuju Ogos

Teks : Monalita Mansor
Gambar : Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Salam Rejab yang indah. Salam Hari Pekerja buat sahabat yang masih bergelar pekerja. Pesan saya yang sudah tidak bekerja ini, cintailah tugasan anda, kerana sebaik ia bernama rezeki maka amat perlu ia diambil kira dari segi keikhlasan dan keberkatan.

Ada apa dengan Ogos.

Ogos bakal menyaksikan manuskrip pertama saya yang saya hasilkan sebaik sahaja meninggalkan alam pekerjaan akan terbit. Kira anak sulung tapi disimpan dalam tabung uji. Anak ketiga yang keluar dulu. 
Apa pun boleh...zaman millenium, Cik Kiah. 

Berbeza menanti kehadiran Kabus Rindu, naskah yang berjudul sementara Ilham Bahagia ini, saya dan kawan-kawan yang merupakan protege di Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif sudah mula merancang-rancang. Ingat perancangan sangatlah penting dan saya sangat menyakininya.

Fragmen demi fragmen boleh dibaca di page Monalita Mansor. Jemput ke sana. Novel ini bertemakan cinta dan kekeluargaan. 

Baca sisi lain seorang Monalita Mansor.

Selamat Membaca, Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung