Monday 8 September 2014

Kembara Emosi bersama Sariah Awang Senik dalam Travelog Kehidupan

Teks : Monalita Mansor
Gambar : www.sariahawangsenik.blogspot.com

Assalamualaikum dan Salam sejahtera. Bismillah.

Kali ini saya berkunjung ke blog pengurus online Sariah Awang Senik iaitu Travelog Kehidupan. Sebuah blog baru saya kira sebab tatariasnya sangat sederhana dan menyerlahkan kelembutan pemiliknya. Menelusuri blognya, memang dia memaksudkan travelog kehidupan itu untuk berkongsi kisah diri dan pengalamannya bersama anak-anak. 

Sariah merupakan salah seorang pengurus online yang aktif di facebook juga. Pengurus online tu apa? Oh ya, mungkin ada pembaca yang belum tahu. Pengurus online tu adalah salah satu entiti penting jugak dalam Akademi Bekerja di Rumah selain guru online dan rakan niaga. Kalau anda berminat nak tahu, hubungilah cik puan Sariah ya. (sajaaaa...ja...kan) 

Akademi Bekerja di Rumah tu apa pulak? Laa...anda nampak kat sebelah kanan blog ni. Ada perempuan cantik pegang pen pakai cermin mata tu kan? klik gambar tu. Anda boleh mengenali  geng-geng kapal ABDR ni melalui gambar 'amoi cantik' tu.

Oh ya, berbalik kepada blog Sariah ni. Saya rasa blog ini mempunyai nilai daripada segi emosi. Ada banyak pengalaman yang pahit dan manis yang dikongsi oleh Sariah di sini. Pengalaman yang patut kita ambil sebagai sempadan. Satu kelebihan jika yang membaca blog ini ialah penulis, ada banyak ilmu dan ilham boleh ada cerap daripada perkongsian wanita tabah ini. 

Blog ini sangat aktif, sentiasa dikemaskini, membuktikan kesungguhan pemiliknya untuk mendekati kita semua dengan caranya sendiri. 

Selamat maju jaya buat Sariah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung