Sunday, 20 October 2013

Mengukur Nilai Setia Abil Fikri dan Gee

Teks : Monalita Mansor dan petikan blog www.abil4fauziah.blogspot.com

Gambar : Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga.  Bismillah

 

Bestnyaaa Merajuk !!

Assalammualaikum U guys...berjumpa kita lagi.


"Dear, today that's no lunch untuk u, u tengok jea I makan. Lepas makan kita balik rumah terus, tak payah nak g shoping2 kasut lagi..faham.." kata I dulu pada arwah Gee, ( I suka buat Gee merajuk ) isteri yang terlalu I cinta tu..Apa lagi terus merajuk la Gee!! ooowhh I terlalu suka tengok arwah ni merajuk ngan I. Tu la rupa wajah merajuk Gee dulu..Selama 5 minit I buat tak tau jea, Gee pun diammm, dengan muka merajuk dan rasa tidak puas hati ngan I...hahahaha hehehehe hohohohoho...

 
Jika anda membaca coretan di atas, pasti anda tidak menyangka, coretan ini ditulis oleh seorang suami yang setia.  Tentu anda akan tertanya-tanya, apa setianya?  Tak nampak macam orang sedih pun.  Riang ria macam kanak-kanak Ribena saja entrinya.

Dialah Abil Fikri, lelaki yang mengorbankan segala-galanya demi isteri cinta.  Seorang susuk gunawan idaman isteri-isteri di luar sana.  Memimpikan memiliki suami semurni hati lelaki ini.  Kini wanita yang disayanginya itu sudah kembali menemui pencipta-Nya.  Ditemuramah di dalam radio IKIM tempohari, dia menyifatkan apa yang dilakukan sehingga hari ini adalah untuk arwah Gee.  Dia sentiasa mengingati arwah isterinya tetapi katanya, bersedih harus kena pada masanya.

AYUH

kita juga harus kuat dan bangkit seperti lelaki ini.  Setiap masalah di depan kita bukanlah untuk ditangisi. Kekuatan kedua-duanya mendepani gelora dugaan dengan cara mereka tersendiri, sepatutnya menjadi pedoman paling ampuh untuk kita juga.

SEKIAN.


) Kelas Asas Blog dan Fan Page - untuk suri rumah yang sifar pengalaman berblog tetai berhasrat menjadikan laman blog dan fan page sebagai pemudahcara untuk berbisnes secara serius di laman maya.  Antaranya anda akan diajar membuka kedai online sendiri.

Pendaftaran terus dibuka secara online.  24 Jam Sehari.  7 Hari Seminggu



Kelas dijalankan secara online



Tiada had masa, mengikut keanjalan masa anda



Bimbingan secara terus oleh guru-guru online yang berpengalaman



Seandainya anda berminat, bila-bila masa saya boleh dihubungi melalui 


facebook :
https://www.facebook.com/affanazman 
atau e-mel: monalitamansor@gmail.com
atau
tinggalkan link facebook anda di ruangan komen untuk saya hubungi anda semula.
An

No comments:

Post a comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung