Thursday 4 September 2014

Promosi Pra-Tempahan Novel Mentua Aku Shogun Tokugawa

Teks : Monalita Mansor
Gambar : Monalita Mansor

Assalamualaikum. Bismillah dan Salam Kreatif.

Alhamdulillah. Novel yang ke seterusnya, sudah sampai ke peringkat akhir. Keizinan daripada penerbit sudah pun diperolehi untuk membuka tawaran pra-tempahan bersama-sama hadiah-hadiah kecil untuk didapatkan bersama. 

Saya mengambil peluang ini mengucapkan terima kasih kepada pasukan Karystos Creative terutama nakhodanya, Puan Kalthom. Penaja-penaja hadiah untuk kuiz dan juga pra-tempahan novel, Nur Dila, Nurhidah Halun, Intan Haji Daud, Zaila Mohamad, Snh Nurul Husna, Kak Aishah Hussein, sericahaya.com, kak Irene Nor Rashidah Shamsuddin, Akmal dan Fuad daripada pasukan Fumi Edar. Biras dan ipar saya yang banyak tolong daripada segi logistik, Norliza Ariffin dan Azri Abd Aziz.

Idola-idola saya yang sering memberi kekuatan dalam diam. Pasukan ABDR yang memberi peluang kepada saya berada dalam jemaah 'menulis' 24 jam. Anak-anak didik saya, cikgu-cikgu saya, kawan-kawan penulis dan semualah.

Jika ingin buat tempahan anda boleh terus deposit ke 1641 6489 7289 Monalita Mansor (maybank bhd) emel rujukan : monalitamansor@gmail.com
@ boleh hubungi Nur Dila, Intan Haji Daud atau Nurhidah Halun di facebook

atau melalui e-mel di monalitamansor@gmail.com

Penempah terpantas menerima cenderamata terima kasih istimewa daripada penulis. 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung