Monday 1 September 2014

Ahmad Shahrin Mencabar Diri

Teks : Monalita Mansor
Gambar : http://ahmadshahrinbinmohamadanuar.blogspot.com/

Assalamualaikum dan Salam Kreatif. Bismillah.

Mana perginya sesi 'ceramah tak habis-habis' untuk para penulis tu? Tiba-tiba topiknya bertukar 360 darjah dengan sesi 'pengskodengan' blog pula? Ada. Sesekala, marilah kita menziarah blog-blog hebat jiran sepintu, setingkap mahu pun setangga kita. Ada banyak ilmu, ada banyak perkongsian. 

Blog pertama yang saya singgah adalah blog kumbang antara ratusan bunga di Akademi Bekerja di Rumah. Dia gelarkan dirinya WAHD. Working At Home Daddy. Graduan kejuruteraan awam bernama Ahmad Shahrin bin Mohamad Anuar ini bercita-cita besar untuk merintis jalan buat para pemula dan bakal WAHD di luar sana. Maaf ya, walaupun orangnya dalam kategori tampan, harap maaf, dia sudah membuat pengumuman, dia adalah 'daddy', pandang boleh, jangan diusik-usik mahupun di'inbox' ya. Kecuali untuk mendapatkan perkhidmatannya dalam bidang aksesori blog.

Blognya kemas (dibandingkan dengan blog saya) dan mesra informasi. Harga servis yang ditawarkan sangat berpatutan dan jika anda berlama di blognya, ada di antara tutorial-tutorial itu diberikan secara percuma. Antara kepakaran beliau ialah:

1. Servis memasang slider di blog
2.Membuat Borang Tempahan untuk blog dan fanpage
3.Servis memasang gambar bergerak di blog
4.Membuat poster
5.Servis menghasilkan video dan iklan promosi

Jika anda rajin 'menyelongkar' blog protege Cikgu Norazizah Sudin ini, anda akan dapati banyak ilmu dan perkongsian bermanfaat yang boleh digunapakai.

Untuk mendapatkan khidmat  sdr Ahmad Shahrin , anda boleh klik pautan ini : http://ahmadshahrinbinmohamadanuar.blogspot.com/


***rasa macam nak minta sebut harga buat 'header' dengan dia aje...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung