Saturday 5 September 2015

Mr. G-Mat


Teks : Monalita Mansor
Gambar : Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Kreatif

This book and its content is an eye opener for anyone and everyone who desires success but don’t know how to go about getting it. Mohd Rafi shows us that opportunities are everywhere, just waiting to be turned into fruits of our labour. The key words I BELIEVE I CAN and I HAVE THE ABILITY standout most to leap higher into a more successful career. My life is actually a reflection of all steps which Rafi shows us in his book. Simple, and easy read and most importantly, it’s practical. Use It!

Dato’ Karam Singh Walia
Pernah saya memohon satu salinan pelekat kereta yang bercetak; VIP PARKING daripada sekumpulan pekerja. Pelekat-pelekat itu sebenarnya hanya diberikan kepada mereka yang bertaraf pengurus ke atas bagi membolehkan mereka diberi keutamaan meletakkan kereta di mana-mana majlis yang memerlukan kehadiran mereka. Saya mempamerkan pelekat VIP PARKING itu di atas meja kerja saya dengan satu matlamat di minda – untuk mendapatkannya satu hari nanti dan saya katakan pada diri saya – SAYA MESTI.

Ada banyak lagi panduan menarik dalam buku kecil ini. Hanya RM17 termasuk caj pos. Buku Dulu Pencuci Kini Pengurus, tulisan Mohd Rafi Jalaludin ini harus anda miliki hari ini. 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung