Thursday 2 April 2015

Pengalaman Bersama zalora.com

Teks :Monalita Mansor
Gambar : Sendiri dan portal zalora.com

Assalamualaikum dan Salam Ukhwah. Bismillah.

Zalora, enam perkataan, unik dan senang disebut. Kalau letakkan sebagai nama heroin dalam novel terbaru pun boleh. Tapi kena tahanlah nanti pembaca tambah .com di belakangnya.  Sebaik sahaja pos saya yang bertajuk Koleksi Tudung Online Murah Terkini, pihak Zalora berbesar hati menghadiahkan baucer online yang berjumlah RM50.00

Teruja weh! Tak tipu. Saya dan anak-anak pun merayaulah kat portal online Zalora dan mencuci mata yang dah rambang macamlah baucer tu berjumlah RM500.00! Dah tu, dua tiga hari juga keluar masuk, keluar masuk stor online tu. Betul cakap, memang rambang mata. Jam tangan yang saya cari akhirnya saya temui, siap ada diskaun lagi. Jadinya dengan RM50.00 tu saya boleh dapat dua barangan. Berbaloi, beb.

Sebenarnya, bolehlah saya katakan stor online zalora.com ni mesra jari dan mesra mata. Pengkhususan seperti pautan untuk barangan untuk lelaki dan wanita, harga, jenama dan produk terkini sangat mudah diakses dan kalau kita tak banyak masa pun, kita boleh terus klik sahaja ke pautan yang kita nak.

Kalau ditanya pada saya, mahu berbelah-belahan (baca ‘membeli-belah’) di zalora.com , mestilah saya jawab naaakkkk. Khidmat penghantarannya pun pantas, walaupun ditulisnya dalam syarat penghantaran dalam masa 3 hari, ia sebenarnya lebih pantas daripada itu.

Tak percaya, taiplah z.a.l.o.r.a.c.o.m. la ni juga dan rasai sendiri pengalaman membeli belah yang mesra jari telunjuk, bukan jari kaki. Harganya pun, insya-Allah, berpatutan. 


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung