Monday 13 October 2014

Mengembara di Blog Sharimah Yahya

Teks : Monalita Mansor
Gambar : http://sharimahyahya.blogspot.com/

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Biasa kita jalan-jalan blog kuih-muih (resepi maksud ai,) ataupun lebih pada aktiviti dalaman (in-door) Hari ni saya merayau di blog Sharimah Yahya. Shopping Online, Kelas Online &  Travel eloknya saya rasa Sharimah tukar ke tajuk Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris sepenuhnya, lagi menarik.

Saya terus pergi ke pautan perjalanan beliau ke Beijing. Ala yang tajuknya Jejak Ai D Beijing tu. Ada beberapa siri, kalau anda semua nak baca, kongsi rasa seronok melancong dan tips-tipsnya kena bacalah ya.

Dan, kalau penulis yang nak menulis nak menggunakan latar Beijing tapi tak pernah sampai ke sana, boleh usha gambar Sharimah yang banyak-banyak ni. Kalau besar lagi cantik, Sharimah...

Selain daripada berfungsi sebagai kedai online (kat dalam gambar tu antara produknya), Sharimah juga berkongsi tips kembara. Tapi, sebelum tu kenalah kembara ke blog dia dulu.

Selamat mengembara Sharimah


Sharimah adalah sebahagian daripada kami, Akademi Bekerja di Rumah. Ingin menyertai kami dalam rangkaian hampir 800 orang blogger?

Dapat apa? rangkaian bisnes, sillaturrahim, ilmu dan pahala (dengan izin Allah)

2 comments:

  1. Terima kasih pada cikgu monalita kerana sudi menjejaki blog saya. Segala pandangan dan komen akan diperbaiki dari masa ke masa..:)

    ReplyDelete
  2. sama-sama Sharimah. small the matter

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung