Friday 5 September 2014

Tiga Perempuan Yang Aku Cintai di Mingguan Wanita

Teks : Monalita Mansor
Gambar : Nur Dila

Assalamualaikum dan Salam Kreatif. Bismillah.

Alhamdulillah. Masih diberikan ilham untuk berkarya. Sebuah lagi cerpen kekeluargaan tersiar di dalam majalah Mingguan Wanita bertarikh 5-11 September 2014. Cerpen eksperimen menggunakan sudut pandangan orang pertama menggunakan garapan teknik yang saya rasa agar menyukarkan fahaman pembaca. Saya mohon maaf.

saya, Monalita Mansor adalah penulis cerpen tersebut dan merupakan guru online bagi Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif.

Bagi anda yang berminat untuk menyertai kelas tersebut, boleh mendapatkan maklumat lanjut di facebook saya atau emel : monalitamansor@gmail.com
atau whatsapp 011 19737269

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung