Sunday 31 August 2014

31 Ogos 1997

Assalamualaikum.

Kali ini, aku biarkan gambar berbicara. Ada banyak lagi insiden sebenarnya. Dengan surat kebenaran nikahnya hilang lah, dengan mak aku pengsan la. Dengan kereta pengiring pengantin sesat lagi la. Tapi yang penting, aku selamat diijabkabulkan dan perkahwinan ini menyaksikan sillaturrahim bertaut.

Dulu-dulu, time kenduri, budak-budak disuruh makan dulu. Nasi Malaya sahaja, maksudnya nasi campur. Yang monitor crowd dekat tingkap tu ialah bapa saudara aku, adik mak kandung aku.

Orang kuat dapur, yang aku kenal Wan Wook dengan De Kama


Pengantin brutal. Lapar gila weh! dah lah lambat sampai. Tak toleh kiri kanan dah. 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung