Tuesday 9 September 2014

Sisi Kreatif Lenny Boniface

Teks : Monalita Mansor
Gambar : http://lennybonifacejubilee.blogspot.com/

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Sepanjang saya membesar, selain membesarkan tubuh, juga membesarkan rangkaian persahabatan, ada ramai sahabat-sahabat yang bernama unik seperti saya juga. Ehemm. Seorang lagi sahabat yang ingin saya ketengahkan hari ini ialah Lenny Boniface. Lama saya merenung nama dia ni. Dulu, begitu juga saya merenung nama Netty Ah Hiyer. Ada tak orang merenung nama Monalita Mansor seserius saya merenung kedua-dua nama ni?

Bila dah unik tu, tentulah banyak tanda tanya seperti sauh kapal di atas kepala ye tak? tak apa. Letakkan semula elok-elok, kalau terhantuk, sakit. Mari kita melawat terus ke blog Lenny, Inspirasi, Motivasi, Tips & Panduan WAHM Cara Hidup Ideal



Selain daripada blog ini, Lenny ada beberapa blog bisnes lain. Yang paling ketara blog Lenny HomeMade Mufin. Nasib baik mulut ni tutup. Hujan-hujan ni seronok 'membaham' muffin dengan coklat panas kan.

Lenny ialah pengurus online dan rakan niaga di Akademi Bekerja di Rumah. Kalau ada yang tanya kenapa saya asyik review blog pasukan ABDR sahaja, kalau anda nak kena review juga, hubungilah saya. Saya tak memilih. Saya suka jalan-jalan di blog dan menceceh di sini. Yang kurang elok, saya pm anda, yang elok sahaja saya tayang-tayang kat sini.

Lenny menggunakan pendekatan grafik dan desain untuk mendekati pembaca blognya. Maklumatnya dikompakkan di dalam kad nama grafik yang menarik. Begitu juga info-info yang berkenaan dengan kelas-kelas blog atau apa sahaja yang berkaitan dengan ABDR. Pendekata, Lenny bijak bermain dengan grafik untuk memberi kesan terbaik penyampaian maklumat di dalam blognya.


Ibu kepada seorang cahaya mata (berdasarkan gambar profil FB) ini adalah pengedar Shaklee juga. Lebih kurang blog ni seperti pusat sehenti la pada sesiapa yang ingin mendapatkan barangan Shaklee beserta konsultasi percuma daripadanya. Protege kepada Cikgu Wani ni, boleh anda hubungi di sini





 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@





Novel keempat Monalita Mansor. Akan berada di pasaran sedikit masa lagi. Bagaimanapun buat anda yang ingin mendapatkannya beserta cenderamata menarik, anda boleh menempahnya sekarang sempena Promosi Pre-Order Novel Mentua Aku Shogun Tokugawa.
RM34 termasuk caj pos. Deposit ke 1641 6489 7289 monalita mansor (monalitamansor@gmail.com) Sila sertakan bukti pembayaran dan NAT untuk urusan penghantaran.
Terima kasih



Atau anda boleh juga mendapatkan kombo novel Monalita Mansor dengan harga RM50/


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung