Friday 27 December 2013

Memeluk Kabus Rindu

Teks : Monalita Mansor
Foto : Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

26.12.2013. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Wa syukurillah.

Akhirnya, dapat juga saya memegang Kabus Rindu versi cetak. Seperti mimpi, seperti segala-galanya di awang-awangan. Di depan penerbit, kak Elee Mardiana dan Kak Irene Rashidah dan Kak Saodah, saya berlagak selamba. Balik sahaja ke rumah, berjemban-jemban air mata saya hamburkan. Inilah kebahagiaan, inilah kemuncak keindahan hidup buat 2013 ini.

Kalau ikutkan hati memang saya nak cium ketiga-tiga orang tu. Ya Allah, hipokritnya aku! hahaha. Boleh pulak buat-buat selamba! 

Saya mengharapkan pembaca terhibur dan beroleh manfaat daripada Kabus Rindu. Saya akui, saya tidak dapat memenuhi jangkaan semua orang dan kehadiran Kabus Rindu hanya ingin menambah warna di dalam industri perbukuan tanah air. 

Saya menanti komen-komen daripada pembaca dan sahabat dalam usaha menambahbaik mutu penulisan dan penerbitan karya-karya tempatan. Mungkin juga ramai yang menyangka saya penulis baru. Tidak saya salahkan anggapan itu kerana saya sudah terlalu lama sangat bertapa di dalam gua di bawah air dan baru setahun dua ini kembali dan mengapung. 

Sesiapa yang berminat untuk mengetahui kronologi perjalanan karya saya, jemput klik label Galeri Aspirasi.
Saya serahkan pada gambar-gambar itu untuk bercerita, siapa saya, InsyaAllah.


Alhamdulillah, dengan secara rasminya kini saya ingin menawarkan perkhidmatan bagi membina dua platform untuk mula bisnes online.

Tawaran ini khas buat mereka yang ingin miliki BLOG dan FAN PAGE untuk memulakan perniagaan atau perkhidmatan online tetapi tidak punya masa untuk mengikuti kelas online ataupun offline kami.

Saya sendiri akan menghasilkan blog dan fan page perniagaan atau perkhidmatan online kalian . Perniagaan dan perkhidmatan online kalian akan di iklankan di
 http://sohodirectory.blogspot.com/selama setahun.

Kalian juga akan diberikan BONUS 2 ebook untuk bacaan.

1. Ebook bernilai RM50-boleh pilih antara 3 di bawah :


- Ebook Belajar Asas Blog
- Ebook Panduan Mula Bisnes Butik Online/Offline
- Ebook 101 Idea Home Based Bisnes

2. Dan ebook bernilai RM25.

- Ebook Superwahm Supermom




Untuk makluman kalian,
 SOHO DIRECTORY diiklankan oleh lebih 300 buah blog yang terhasil dariAkademi Bekerja di Rumah. Ini bermakna kalian boleh dapatkan traffik pengunjung dari 300 buah blog ini.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung