Wednesday 25 December 2013

Sepapan Lain Harga

Teks : Monalita Mansor
Foto : Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Ini bukan pemandangan kat kedai runcit. Ini juga bukan iklan promosi, hanya nak beritahu satu perkara tentang belian borong. Belian borong ataupun ketika jualan gudang memang bagus sebab menjimatkan tetapi BERHATI-HATI. Pastikan yang diborong sakan itu KEPERLUAN bukan KEHENDAK!

Selain daripada mengkisar bawang putih, bawang merah dan lada kering untuk persediaan sarapan anak-anak, boleh juga anda beli perencah segera begini. Tetapi, ada baiknya janganlah digunakan tiap-tiap hari. faham-faham sahajalah kalau yang segera begini.

Hanya yang ingin saya beritahu, ada baiknya perencah begini dibeli secara pukal, lebih menjimatkan, lebih menyenangkan hati. Andaikan harga sepeket perencah itu RM1.00. Jika setiap hari ia dibeli dari kedai runcit berdekatan selama enam belas hari, berapakah yang perlu anda bayar? Berbanding RM9.00 yang saya perolehi untuk jumlah yang sama?

Kabus Rindu - kisah kasih sayang dan cinta tak kenampakan di antara Wafi dan Zaweeya. Mula-mula menyampah, kasih beransur cambah, tapi tak pernah terucap.

37 pendaftaran baru Disember, 350 blog, 21 kelas 13 guru dedikasi bertugas.
Selamat datang buat pelajar baru, semoga mendapat manfaat. Tinggal lagi 8 hari untuk kita menghabiskan tahun 2013. Semak semula apa yang belum selesai, tanamkan azam baru, jimat perbelanjaan, tingkatkan pendapatan. Bagi surirumah, boleh sertai kami untuk bermula dari asas.
1. Asas blog dan penulisan.
2. Asas blog dan fan page (mula bisnes) bermula dari asas
3. Kelas belajar iklan mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus online
6. Kelas bisnes urus akaun bisnes kecil/wahm soho-percuma bagi yang mendaftar kelas bisnes.


monalitamansor@gmail.com
facebook : Monalita Mansor
facebook page : Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung