Tuesday, 12 November 2013

Memanfaatkan Kad Diskaun

Teks   : Monalita Mansor
Gambar : Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga.  Bismillah.

Berbanding tahun 90-an, kad diskaun ataupun yang seumpamanya yang mungkin digelar kad ganjaran atau apa juga jenis kad yang menyediakan diskaun dan ganjaran sudah tidak popular dewasa ini.  Berdasarkan pengalaman, saya mendapat manfaat yang maksimum dengan penggunaan kad ganjaran atau kad diskaun ini.

Kad ganjaran adalah kad yang menyediakan ganjaran berbentuk mata yang apabila dikumpulkan boleh ditukarkan semula dengan barangan atau perkhidmatan yang disediakan sama ada oleh penyedia produk ataupun rakan sekutunya.  Ia adalah salah satu penjimatan yang menguntungkan dari segi jangkamasa panjang.

Jika anda pembeli aktif yang setia dengan sesebuah produk atau perkhidmatan, ada baiknya anda mendapatkan perkhidmatan ini jika ada sebagai salah satu pulangan terhadap kesetiaan kita terhadap produk mereka.

Begitu juga dengan kad diskaun.  Kad diskaun terutamanya untuk pembelian di stor-stor buku terpilih memang saya manfaatkan sepenuhnya.  Tambahan pula, semakin besar jumlah pembelian, semakin tinggi nilai diskaun yang diperoleh.

Senang cerita, manfaatkan apa sahaja tawaran jangka panjang yang menguntungkan seperti ini sebagai langkah penjimatan, setidak-tidaknya untuk sebotol kicap, sebulan.

Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif akan bersiaran tidak lama lagi.  Modul pembelajaran akan bertumpu kepada proses berkarya secara kreatif dan beberapa latih tubi yang berkaitan.  Peluang untuk anda yang berminat di dalam bidang penulisan.  Hubungi Monalita Mansor atau Mazlia Murat di facebook.   

No comments:

Post a comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung