Wednesday 28 May 2014

Seri Cahaya Online - Penaja Hadiah Kuiz Pra-Terbitan Novel 'Mentua Aku Shogun Tokugawa;

 alamat butik : http://www.sericahaya.com/
Teks : Monalita Mansor
Gambar : Seri Cahaya Online dan Monalita Mansor

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Seri Cahaya Online di bawah nama Seri Cahaya Trading Resources telah didaftarkan pada Mei 2007 dan beroperasi sepenuhnya secara online. Seri Cahaya Online adalah butik tudung labuh yang menyediakan pelbagai variasi pilihan tudung yang praktikal dan sesuai untuk dipakai sebagai tudung harian dan boleh digunakan untuk bersolat.
salah satu tudung daripada koleksi Seri Cahaya kepunyaan saya

Seri Cahaya Online memastikan stok yang dipesan anda sampai keesokan harinya sebaik sahaja anda mengesahkan pembayaran sebab mereka memang mempunyai stok sedia ada. Saya selesa berurusan dengan Seri Cahaya, selain daripada penghantaran yang segera, stok-stok tudung Seri Cahaya menepati keperluan saya sebagai penggemar tudung labuh mengikut syariat.

Di atas kerjasama ini, Seri Cahaya Online bermurah hati menaja tiga helai tudung dan dua helai inner-neck untuk para pemenang Kuiz Pra-Terbitan Novel Mentua Aku Shogun Tokugawa. Soalan-soalan sudah dinaikkan di grup Kafe CMV dan grup NiN.

*********************************************************************************

Versi Cinta NiN adalah novelet yang bakal diterbitkan hasil garapan protege dan alumni Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif. Mereka ialah Nur Dila Mahauddin, Nur Hidah Halun dan Intan Haji Daud. Kesepakatan diperoleh mereka setelah bersama di dalam kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif.

Ingin turut serta?

Hubungi
Facebook ; Monalita Mansor
emel         : monalitamansor@gmail.com
SMS        : 011-19737269
Versi Cinta NiN



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung