Monday 26 May 2014

MZ Secret Soap Tajaan Aishah Hussein Untuk Kuiz Pra-Terbit Novel Mentua Aku Shogun Tokugawa

Teks : Monalita Mansor
Gambar : Aishah Hussein dan Monalita Mansor

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Aishah Hussein adalah nama yang sudah lama berada di dalam Akademi Bekerja di Rumah. Malah penglibatan saya di dalam jemaah ABDR ini adalah dengan tunjuk ajar beliau semasa saya menyertai Kelas Asas Blog dan Penulisan satu ketika dahulu. Bagi saya, beliau seorang guru yang tenang, sentiasa bersedia mengajar dan sentiasa ada di saat saya memerlukan.

Sekiranya anda berminat dengan produk kelas atau sebarang pertanyaan, (mengenai akademi sahaja ya)  Cikgu Aishah boleh dihubungi di;
Facebook: https://www.facebook.com/aishah.hussein7
emel: noraisah.hussein@gmail.com
SMS/whatsapp: 013 383 7768


Catatan entrinya di dalam blog Tips Resipi Mudah Untuk Suri Rumah (anda boleh klik pautan tu untuk berkenalan dan boleh membeli belah sekali ko! kat blog ni) bermula pada Mac 2013 seperti di bawah.



Jadi, bila berhenti kerja nak buat apa.  Itu soalan pertama yang ditanya oleh semua orang yang tahu saya akan berhenti kerja.  Memang saya boleh menjahit, boleh buat kek tetapi keadaan kesihatan saya tidak mengizinkan saya membuat secara sepenuh masa, kalau sambil-sambilan in shaa allah saya masih mampu.  Sejujurnya saya tidak tahu nak buat apa.  Memang saya betul-betul berserah kepadaNya.  Susunan Allah untuk hambaNya yang berserah ini, saya ditemukan dengan Pn Masayu Ahmad di alam maya secara kebetulan sewaktu mencari-cari di internet berkaitan “Work at Home Mom”.  Semoga pertemuan yang diaturkan oleh Allah SWT ini akan membuka jalan dan ruang untuk saya menjana pendapatan dari rumah sambil mencari pahala untuk dibawa ke dunia yang lebih kekal nanti.


Saya sangat berbesar hati kerana Kak Aishah sudi menjadi salah seorang penaja untuk kuiz Pra-Terbit Novel 'Mentua Aku Shogun Tokugawa' dan mengharapkan langkah penajaan ini membuka rezeki yang lebih luas untuk beliau. 

Add caption


Keterangan lanjut mengenai MZ Secret Soap boleh anda baca di pautan ini :
https://www.facebook.com/MZSecretSoapSbg2


Jika anda berminat untuk menjadi penaja seperti mereka, anda boleh menghubungi :

Facebook: Monalita Mansor
emel: monalitamansor@gmail.com
whatsapp: 011 197 37269


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung