Wednesday, 18 March 2015

Halau Ia Pergi Jauh-Jauh!

Teks : Monalita Mansor
Gambar : Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Kreatif. Bismillah.

Jadilah adiwira halimunan. Bukan susah nak buat, kita kan penulis.... senjata kita ialah imaginasi. Bayangkan aje ada seekor/seorang adiwira yang sedang bertarung dengan musuhnya yang tak ada rupa orang tapi ada kaki dan tangan, lepas tu boleh sembur-sembur api dan tembak pakai hujung jari aje.

Lepas tu, cakap aje kat 'musuh' kita tu, 'keju! berambus kau dari sini! Aku nak menulis aje...bukan nak buat apa pun...'

TAPI

kalau 'benda alah' tu menjawab pulak dengan suara bergaung-gaung, korang pandai-pandailah ya....

No comments:

Post a comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung