Saturday 27 September 2014

Karya Novel Pertama di Portal Ilham

ketik link untuk baca : http://ilham.karangkraf.com/karya-detail.aspx?idk=3560&idc=18863
Teks : Monalita Mansor
Gambar : Sendiri

Assalamualaikum dan Salam Kreatif. Bismillah.


Manuskrip Di Pintu Thrawat Mensia ni dah lama aku tulis. Inspirasi daripada mata sedih seorang gadis cantik yang bijak yang aku kira sempurna. Salah dia, hanyalah dia anak angkat dan ibu angkat yang sangat sayangkan dia sudah tiada. Di mana dia kini? Aku simpan dia di dalam hati sebagai penguat semangat.

Sebab itulah aku tulis manuskrip ini. Bukanlah 100% betul, tapi mata sedihnya tetap aku ingat. Aku menanti jemputan hari bahagianya. 

Oh ya, aku gunakan nama pena Mona CMV setelah cubaan untuk menggunakan nama pena Acik_Cleaner_Novelis digagalkan oleh server Ilham. 


Untuk hidangan Aidil Adha
RM15/kotak
untuk hidangan 5-6 orang
perencah dan beras disediakan
Nasi Arab juga merupakan salah satu produk dropship ABDR.
Tanya kami di ABDR




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung