Wednesday 13 August 2014

Nurhidah Halun - protege kedua bersama Tali Leher Pengawas

Teks : Monalita Mansor
Gambar : Nurhidah Halun

Assalamualaikum dan Salam Kreatif.

Nurhidah Halun, protege kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif yang benar-benar bersumberkan blog. Dia menghubungi saya selepas membaca blog tentang kelas yang ditawarkan oleh Akademi Bekerja Di Rumah. Dia membuktikan kesungguhannya dengan menyiapkan entri dan kesemua tugasan dengan pengawasan yang sangat minima.

Berlatarbelakangkan dunia korporat sebelum ini, pelajar saya yang seorang ini sangat konsisten dalam menentukan hala tuju perjalanannya dalam bidang penulisan ini. Selain daripada kelas ABDR, beliau tidak jemu menuntut ilmu dengan menghadiri bengkel-bengkel penulisan yang dianjurkan oleh nama-nama besar di dalam bidang ini.

Berkat kesabarannya, beliau membuktikan bahawa lariannya tidak sia-sia, apabila cerpennya tersiar di majalah Wadah Siswa bertajuk Tali Leher Pengawas. Sebelum itu, cerpennya juga sudah dilahirkan dalam bentuk antologi di bawah terbitan PTS berjudul Janin.

Tahniah Nurhidah Halun. Diharapkan pelaburan ini berbaloi-baloi.

Anda yang berminat dengan kelas-kelas di Akademi Bekerja di Rumah boleh terus ke blog kami di www.akademibekerjadirumah.com atau pm saya di facebook atau guru-guru akademik lain yang bersedia membantu anda.

whatsapp : 011-19737269
emel        : monalitamansor@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung