Thursday 22 May 2014

e-book Bekerja & Berniaga : Panduan Untuk Suri, Azura Abdullah

Teks : Monalita Mansor
Gambar : http://bekerjaberniaga.blogspot.com/

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Menulis atau menjadi pengarang bukan hanya tertakluk kepada mengarang kreatif sahaja.Jika anda yang jenis keras kejun tulisannya, tiada kerawang bahasa tiba-tiba dipaksa menulis langgam kreatif tentang perasaan tentu sahaja tidak kena, bukan?


Kita sebenarnya boleh menulis tentang apa sahaja. Pertama-tama, diri kita ini istimewa. Sila ingat itu selalu. Kalau kita suri rumah, kita suri rumah istimewa yang boleh menyilangkan otak kiri dan kanan sekaligus. Mana taknya, daripada jam 8 sampai 10 kita boleh :

1. basuh kain
2. sapu sampah
3. mop lantai
4. jemur kain
5. buat sarapan
6. mandikan anak
7. lipat kain
8. kemas bilik anak-anak
9. siram bunga
10. sambil menonton Tanyalah Ustaz, Adik Tanya Ustaz, Upin dan Ipin, dan ulang siar Celik Hati, Halaqah, Tanyalah Ustazah, Saffya di televisyen kemudian sambung dengan telenovela. Cuba suruh cik abang kita? Suruh sapu sampah, sapu sampah ajelah!

Maka, keistimewaan kita itu perlu diberitahu atau dikongsi. Mungkin menjadi solusi, mungkin menjadi teladan dan panduan.


Terkini daripada Azura Abdullah berkongsi panduan di dalam e-book Bekerja & Berniaga: Panduan Untuk Suri kini dibuka untuk tempahan/pre-order pada harga RM50 sahaja sehingga 20hb.Jun, 2014. Anda akan mendapat bonus ebook nukilan Pengasas Akademi Bekerja Di Rumah, Puan Masayu Ahmad bertajuk 101 Home Based-Bisnes.


Selepas tempoh pre-order, harga akan kembali kepada asal iaitu RM40.00 sahaja bagi sebuah ebook ini.
maklumat kandungan boleh di baca di blog bekerjaberniaga.blogspot.com
Order sekarang.
monalitamansor@gmail.com
atau
facebook : monalita mansor

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung