Monday 1 December 2014

Tempahan Terbuka...eh Dibuka - Harga Terlajak Runtuh!!!





Tajuk : Maraton Cinta
Genre : Novelet
Penulis : Arnieza Bella - Maraton Cinta 360
             : Nur Dila         - Hati Kama
             : Noraz Ikha     - Engkau Curi Hati Aku
             : Puss Vakker   - Dee Angaurian

Penerbit : TISS Solution
ISBN    : 978-967-13082-0-2
Harga    : RM32/RM 35
Harga PROMOSI : RM30 termasuk pos....


MARATHON CINTA 360°
Sebuah antologi cerita pendek daripada 4 penulis baru yang mentafsirkan cinta dalam kaca mata berbeza. Kejarlah cinta tanpa lelah seandainya bahagia itu yang didamba.

*****

MARATON CINTA  - Arnieza Bella

Jangan cintai aku sepenuh hati. Takut nanti kau sakit hati, makan hati. Nanti kau duduk seorang diri, gigit jari – Syaqirah

Cinta ada aura yang boleh menggegarkan rasa. Menerbitkan rindu dan menjadikan insan biasa seperti aku, berjiwa seperti putera raja. - Rasydan



ENGKAU CURI HATI AKU – Noraz Ikha

Mencemar duli rasanya kalau aku membuat lelaki itu gembira kerana aku lebih suka tengok dia kecewa. Aku puas! - Ros Nur Faezah

Senyuman ini mampu mencairkan hati wanita. Mengaku sajalah kalau Ros sudah terbuai dengannya. - Aaron Fahmi. 

Perkahwinan tidak akan terjadi jika bukan tangan ini yang bersalaman dengan Tok Kadi. Trust me! - Akim Zikry



DEE ANGAURIAN - Puss Vakeer

Crush? Imad? Nick? Hoho…tidak! Tidak sesekali. Mahu kena ‘crush’kepala aku dengan kayu api kalau Cik Non Lempeng tahu – Dee a.k.a Nadaira a.k.a Dara

Kadang-kadang aku rasa dia suka sangat kat aku. Kadang-kadang aku tengok dia melayan Nick punya auta sampai tak ingat dunia. - Imad



HATI KAMA - KU PELUK RINDU – Nur Dila

“Cinta itu aneh kan, Harris. Tapi, dalam aneh itu ada indah. Dalam indah ada suka dan dalam suka itu ada rahsia yang tersembunyi. Betul tak?” ~ Kama.

“Cinta saya luhur. Tidak secalit rasa sangsi atau rahsia yang tersembunyi.” ~ Harris.



Sekiranya berminat untuk mendapatkannya, anda boleh terus membuat pembayaran kepada 
Monalita Mansor, 
MBB - 1641 6489 7289 
monalitamansor@gmail.com 
dengan tambahan bayaran pos RM6 dan RM10 SS
sila kepilkan bukti bayaran, NAT di dalam inbox penama untuk penghantaran






No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung