Wednesday 15 October 2014

Tip Kesihatan 'Sempoi' dan Kreatif di blog Zarida Hashim

Teks : Monalita Mansor
Gambar : http://zaridahashim.blogspot.com/

Assalamualaikum dan Salam ABDR. Bismillah.

Tak tahu macam mana boleh terbabas pulak. Jadi kenalah patah balik. Hari ni saya merayau ke blog Zarida Hashim. Protege Cikgu Anys Idayu.  Melangkah ke blog Laman Kesihatan & Kecantikan ni, saya terkesima dengan susun aturnya. Memang menarik. Kemas. Dan, ini antara blog paling tersusun yang pernah saya jumpa dalam grup ABDR. 

Entri-entrinya bermaklumat tetapi disampaikan secara kreatif dan unik iaitu melalui bantuan visual. Penting saya rasa blog kita mesti gambo. Mesti. Sebab secara logiknya, budak-budak pun lebih menyerap ilmu dan suka belajar kalau ada bantuan gambar. Berlebih lagilah kita. 

Sesuai namanya laman kesihatan, niche-nya pun berfokus kepada tips-tips kesihatan yang santai dan ringkas, tapi bermanfaat.

Saya suka tapi kena rajin update blog. 

Pendaftaran untuk menyertai kelas akaun offline dan online masih dibuka
Daftar, jangan terlambat.








No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung