Wednesday, 15 October 2014

Masuk Gua

Teks : Monalita Mansor
Gambar :Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Kreatif. Bismillah.

Tak boleh tulis panjang-panjang. Jenguk-jenguk sekejap dari dalam gua ni. Tarikh mati dah makin hampir (macam kira detik *countdown* nak hukum gantung pulak kan) Ada senarai panjang menanti. Jadinya perlu kecilkan fokus di laman sosial. 



RM50
RM30 sahaja untuk 50
pembeli terawal
TESTIMONI PEMBACA

Syukur Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah.

Ruang dan peluang yang ada sebaiknya digunakan bagi mendalami ilmu, kemahiran dan pengalaman yang bermanfaat. Moga kehidupan seterusnya dilalui dengan penuh bermakna.
E-book Rahsia Khidmat Pelanggan Online merupakan buah tangan dari penulis Pn. Masayu Ahmad selaku pengasas Akademi Bekerja di Rumah (ABDR). Saya sangat bersetuju dengan idea penulis betapa pentingnya khidmat pelanggan dalam memasarkan sesuatu produk. Bagi usahawan terutamanya online perlu bijak menawan hati pelanggan bukan disebabkan tipu helah untuk mengaut keuntungan. Akan tetapi etika yang perlu ada sebagai seorang usahawan online. Tanpa adanya pelanggan, bisnes yang dijalankan tidak mungkin berhasil.


sumber : http://noorazzahyusof.blogspot.com/2014/09/ulasan-e-book-rahsia-khidmat-pelanggan.html 

3 comments:

  1. saya keluar dari gua jap menenangkan fikiran...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hikssss bestlah dok dalam gua sejuk dan gelap.......hehhehehehhehe

    ReplyDelete
  3. sakit kepala Cik Mizaa. Gelap dan terpengap.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung