Gambar :Carian Google
Assalamualaikum dan Salam Kreatif. Bismillah.
Tak boleh tulis panjang-panjang. Jenguk-jenguk sekejap dari dalam gua ni. Tarikh mati dah makin hampir (macam kira detik *countdown* nak hukum gantung pulak kan) Ada senarai panjang menanti. Jadinya perlu kecilkan fokus di laman sosial.
RM50 RM30 sahaja untuk 50 pembeli terawal |
Syukur Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah.
Ruang dan peluang yang ada sebaiknya digunakan bagi mendalami ilmu, kemahiran dan pengalaman yang bermanfaat. Moga kehidupan seterusnya dilalui dengan penuh bermakna.
E-book Rahsia Khidmat Pelanggan Online merupakan buah tangan dari penulis Pn. Masayu Ahmad selaku pengasas Akademi Bekerja di Rumah (ABDR). Saya sangat bersetuju dengan idea penulis betapa pentingnya khidmat pelanggan dalam memasarkan sesuatu produk. Bagi usahawan terutamanya online perlu bijak menawan hati pelanggan bukan disebabkan tipu helah untuk mengaut keuntungan. Akan tetapi etika yang perlu ada sebagai seorang usahawan online. Tanpa adanya pelanggan, bisnes yang dijalankan tidak mungkin berhasil.
sumber : http://noorazzahyusof.blogspot.com/2014/09/ulasan-e-book-rahsia-khidmat-pelanggan.html
saya keluar dari gua jap menenangkan fikiran...huhuhu
ReplyDeletehikssss bestlah dok dalam gua sejuk dan gelap.......hehhehehehhehe
ReplyDeletesakit kepala Cik Mizaa. Gelap dan terpengap.
ReplyDelete