Thursday 17 April 2014

Pakai Pen Baru

Teks : Monalita Mansor
Gambar : Nik Fauziah Nik Hussin, Era Muslimah

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Pen baru, maksud saya bukanlah pen yang baru dibeli. Atau pen orang saya pinjam. Saya memaksudkan era baru yang saya masuki dengan kemahiran penulisan yang sedia ada. Kalau dahulu, saya hanya menulis karya kreatif, kalau non kreatif adalah melalui tugasan, maka hari ini, satu lagi langkah baru untuk saya apabila saya diberi peluang menyiapkan artikel kolum Generasiku di majalah Era Muslimah.

Namun, sanjungan hamdallah dan terima kasih harus diberikan kepada Puan Nik Fauziah Nik Hussin yang memberikan tunjuk ajar. Untuk artikel sulung ini, segalanya dibantu oleh Puan Nik dan saya ditugaskan meletakkan cerita di tempatnya sahaja.

Tak kisah kan...bukankah progres atau proses itu lebih baik daripada berdiam sahaja?

~~ Dialog, imbas kembali dan saspens adalah sebahagian daripada teknik plot di dalam karya~~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung