Monday 23 March 2015

Suburkan Jiwa Seni


Teks : Monalita Mansor
Gambar : Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Kreatif. Bismillah.


 Kembali kepada sesuatu yang melibatkan seni dan pengoptimuman otak kiri. Tengok wayang ke, dengar lagu ke, (macam saya beritahu, cara saya pergi window shopping) berziarah ke, update korum mesyuarat tingkap ke (jangan buat selalu). Ada ketikanya juga, saya dengar lagu atau baca novel. Kalau lagu, koleksi MLTR memang pilihan saya. Kalau novel, saya pilih aje yang ada di rak buku. Tapi kebiasaannya, koleksi mahakarya kembara sufi Laksamana Sunan, RAM yang akan jadi pilihan.

Terpulanglah. Kalau melukis doodle atau melakar atau mewarna itu mengharumkan nilai seni dalam diri anda selain menulis, silakan.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung