Thursday 21 December 2017

Antologi Kelip-Kelip Kusangka Api - Kubur Panjang - Kuala Ketil - Kulim (Syarmiza Basir)

Assalamualaikum.

Cerpen berlabel nombor 18. Olahannya menarik, malahan mesej yang nak disampaikan oleh penulis sampai ke hati saya. (Hati saya. Hati orang lain, saya tak tahu) Intipati ceritanya sarat dengan nasihat dan moral yang perlu difikirkan dalam-dalam.

'Sabar macam titis-titis air dalam gua. yang menitik jatuh beratus-ratus tahun barulah terbentuk sebuah kolam kecil atas bongkah batu keras.'


Disebabkan cerpen saya pun ada di dalam antologi ini, segala komen teknikal tidak akan disiarkan untuk tidak mewujudkan konflik kepentingan dan unsur ketidakadilan.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung