Friday 23 May 2014

Pes Segera Nasi Arab Tajaan Zaila Mohamad untuk Kuiz Pra-Terbit Novel Mentua Aku Shogun Tokugawa

Pes Segera Nasi Arab Di Dalam Empat Pilihan
Teks : Monalita Mansor
Gambar : Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Insan pertama yang saya dekati untuk program tajaan kuiz pra-terbit novel Mentua Aku Shogun Tokugawa ialah Pn Zaila Mohamad. Berikut saya kongsikan pengenalan diri beliau yang saya ambil daripada blog beliau - Panduan Bekerja di Rumah Buat Suri Rumah Online & Offline



Nama saya adalah Pn. Zaila Mohamad. Saya merupakan seorang isteri dan juga ibu kepada empat orang anak. Alhamdulillah, saya telah melepaskan kerjaya saya hampir setahun dan bekerja di rumah dengan menjadi guru online sepenuh masa. Selain itu, saya juga ada membuat perniagaan sampingan iaitu menjual barangan parti harijadi kepada mereka yang memerlukan perkhidmatan saya.

Semenjak bekerja di rumah, ramai yang bertanya kepada saya apakah yang mendorong saya untuk berada di rumah dan melepaskan kerjaya saya. Jawapannya sudah pastilah saya mengutamakan keluarga saya. Antara faktor utama saya melepaskan kerjaya saya adalah untuk meluangkan lebih masa bersama anak-anak. Namun begitu, saya masih lagi bekerja di rumah untuk mencari pendapatan sendiri tanpa mengharapkan duit dari suami. Berkat hasil mengusahakan blog dan perniagaan online secara sambilan sewaktu bekerja dahulu telah memberikan kelebihan bagi diri saya untuk meneruskan apa yang menjadi kesukaan dan minat saya iaitu dengan berniaga.






Pemenang bertuah akan berpeluang memenangi pes nasi arab tajaan beliau yang kini sedang hangat di pasaran. Selain daripada itu, Puan Zalia juga menjual sambal kentang yang mendapat sambutan hangat sehingga ke United Kingdom.

Zaila Mohamad adalah contoh usahawanita online yang berjaya, dengan produk yang pelbagai, juga kecekalan dan ketekalannya dalam berbisnes menjadikan dirinya salah seorang idola saya di dalam bisnes online.

Beliau boleh dihubungi di:

Email : zailamohamad@yahoo.com
Sms / Whats App : 012-3228651
Facebook : Zaila Mohamad


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung