Tuesday 24 December 2013

Menetapkan Visi

Teks : Monalita Mansor
Foto :  Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

22.12.13, berdiskusi dunia akhirat dengan pemilik EMP, penerbit baru, Elee Mardiana. Berborak dengannya, bagaikan saya ni salah seorang kakitangannya. Sasaran penjualan, misi syarikat, perancangan sedikit sebanyak diterangkan. Dalam hati saya, bersyukur sangat aku dah berada di depan perempuan ni sekarang. Kalau beberapa bulan lalu, mesti aku hanya terbedik-bedik dan nak menangis sebab tak nampak jalan untuk mencapai sasaran. 

Pengasas akademi juga menetapkan matlamat yang hampir sama dan mahu semua orang fokus untuk mencapainya. Jadi untuk tahun 2014, saya ada beberapa matlamat yang perlu digariskan. Untuk itu, jadual yang tersusun rapi perlu saya uruskan mulai sekarang. Tak mahu berlengah lagi. Saya mahukan 'simpanan bersih' tahun depan. InsyaAllah.

Anda boleh bermula dengan modal serendah RM150 untuk menjadi protege Kelas Asas Blog dan Penulisan. Asal sahaja ada gajet dan kemahuan.

monalitamansor@gmail.com
facebook : Monalita Mansor
facebook page : Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung