Wednesday 12 February 2014

Catatan Rentetan Hari Manis

Teks : Monalita Mansor
Gambar : Mundam Ilmu

Assalamualaikum dan Salam Serumahtangga. Bismillah.

Hari yang manis, semua novel sudah siap dibungkus. Sebentar lagi mahu merempit dengan pak supir berbayar ke pejabat pos. Alhamdulillah, semakin hari berlalu semakin laju langkah dalam bidang ini. Puncanya sedikit sahaja. Saya menyertai kelas asas blog. Opps ini bukan kelas ulasan blog.

Tetapi, itulah keputusan paling berat pernah saya lakukan. Keluar dari zon selesa. Kepantangan besar saya berniaga dan memaksa orang lain membeli barangan saya, tapi lihatlah, kedai buku online saya semakin selesa dan semakin bergerak dengan gabungan kemahiran dan kerjasama bersama kawan-kawan yang sudi membantu dan berkongsi ilmu.

Beginilah saya menjana kewangan setelah meninggalkan alam pekerjaan.

Novel Kabus Rindu juga bergerak keluar semoga diterima. Kata Puan Asmah Hashim, novel ini boleh menjadi khazanah negara kerana menggarap gaya bahasa klasik beserta syair seperti dua cerita dalam satu novel. Alhamdulillah. Saya mohon, apabila saya sudah tiada, warisan bangsa dan bahasa saya terjaga dengan cara begini.


Anda ada buku yang nak dicari, nyatakan tajuknya sahaja, nanti saya carikan. insya-Allah.

PM saya di facebook atau emel monalitamansor@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung