Thursday 30 November 2017

Harga Sebuah Tablet : Hamidi Md Yudin, Ab Jalil Alimon, Fatimah Bunyamin, Mat Lawi Hassan

Alhamdulillah, syukur kehadirat Allah SWT.
.
Antologi Cerpen Kanak-kanak "Harga Sebuah Tablet" yang saya selenggarakan sudah siap dicetak dan bakal beredar di pasaran. Ini merupakan buku ketiga saya diterbitkan oleh DBP selepas Antologi Cerpen Kanak-Kanak "Kartunis Muda" dan Kumpulan Cerpen Kanak-kanak perseorangan saya "Ikan Haruan Ajaib" (kaver buku seperti gambar profil FB saya ini).
.
"Harga Sebuah Tablet" menghimpunkan 15 buah cerpen kanak-kanak yang pernah tersiar dalam majalah Dewan Pelajar dan Majalah Asuh karya 5 orang cerpenis kanak-kanak tanah air iaitu Tuan/Puan Ab Jalil Alimon, Fatimah Bunyamin, Mat Lawi Hassan, Muz Ahmad dan saya sendiri.
.
Harga cuma RM9. Harga yang amat berpatutan dan mampu dimiliki. Bolehlah dapatkan nanti untuk bacaan sendiri atau dihadiahkan kepada anak/adik/cucu tersayang.
.
Berbanyak terima kasih kepada editor, Puan Icha Malissa dan penerbit Dewan Bahasa Dan Pustaka (DBP).

C&P : FB Tuan Hamidi Md Yudin

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung